Ayda 30.000 ziyarətçisi olan bir blogdan nə qədər pul qazana bilərəm?


cavab 1:

Heç bir gəliri olmayan bir veb saytı dəyərləndirmək çətindir (üstəlik veb saytınızdan başqa heç nə bilmirəm). Ancaq ayda 30.000 ziyarətçinin müəyyən dəyəri var və bu trafikin keyfiyyətindən asılı olaraq çox dəyərli ola bilər.

Bütün deyilənlərlə biraz gəlir əldə etməyə başlasanız, daha yaxşı olar.

Bir veb saytından pul qazanmağın saysız yolu var. Bir veb saytın pul qazanıb-yaratmayacağına qərar verən əsas amil nə qədər trafik əldə etdiyinə əsaslanır. Trafik olmadan heç bir pul qazandırmaq mümkün olmayacaq, amma düşünürəm ki, siz bunu örtdünüz.

Aşağıda bloqunuzu sınamaq və pul qazanmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz müxtəlif üsullar var:

  • Elektron poçt marketinqi
  • Reklam sahəsi satmaq
  • Bir iş şurası yaradın
  • Xidmət satmaq
  • Məhsulları nəzərdən keçirin və sonra filial kimi satın
  • Məhsulları bir ortaq olaraq tanıtmaq
  • Üzvlük saytı
  • Öz rəqəmsal məhsulunuzu (ebook, kurs, video) yaradın və satın
  • Birbaşa siyahıları satın
  • Bir vebinar keçirin və sonra tamaşaçıya bir şey satın
  • "Necə" təlimatlarını yazın və bir şeyi təşviq edin
  • Kitab nəşr et
  • Canlı təlim və ya bir seminar təklif edin
  • Saytınızı satın

Və bu sadəcə səthi cızmaqdır. Tam məqaləni oxuya bilərsiniz

burada


cavab 2:

Ayda 30.000 ziyarətçi qəbul edirsinizsə, nə qədər qazana biləcəyiniz aşağıdakılardan asılı olacaq.

1.

Sənayenin

Sənayeniz yüksək qiymətli məhsullar almaqda maraqlı olmayan insanlardan ibarətdirsə, o zaman çox pul qazana bilməyəcəksiniz.

Pul qənaətində bir elektron kitab satmağa çalışırsınızsa, bunun üçün çox şey ödəyə bilməyəcəksiniz və əksər insanlar onu almaqdan çəkinəcəklər.

Niyə?

Çünki bu insanlar cüzdanlarını açıb bahalı məhsullara pul xərcləməkdə maraqlı deyillər.

2.

Pul qazanma metodunuz

Veb saytınızda reklam satmaq pul qazanmağın ən yaxşı yolu deyil. Kimsə veb saytınızdakı bir pankart reklamı üçün aylıq 100 dollar ödəyirsə, açıq-aydın reklamlara xərclədiklərindən 10 qat daha çox pul qazanırlar.

Öz məhsullarınızı satmaq ən çox qazanc əldə etməyə kömək edəcək, eyni zamanda bir çox mənbəyə (pul və vaxt) başa gələcək.

Pul qazanmağın başqa bir yolu Affiliate Marketing vasitəsilə. Affiliate Marketing sadəcə başqasının məhsullarını dinləyicilərinizə satmaqdır. Bu şəkildə məhsulu kimsə satın aldıqda kiçik bir komissiya alırsınız.

3.

Marketoloq kimi təcrübəniz

Bir çox təcrübəli marketoloqlar, rəqiblərindən heç birinə nisbətən tamaşaçılarından daha çox pul səpdiyini gördüm.

Bu marketoloqlar kəmərləri altında illərlə təcrübəyə malikdirlər və demək olar ki, hər mümkün ssenari ilə məşğul olublar.

Marketoloq kimi təcrübəniz varsa, nəinki daha çox pul qazanmaqla yanaşı, rəqiblərinizdən daha çox pul qazanmağı bacaracaqsınız.

Nə qədər pul qazana bilərsiniz?

Adsense ilə reklam nümayiş etdirirsinizsə, CPC-nin (Klik başına) 1 dollar olduğunu düşünək. Bu, veb saytınızdakı bir reklamı tıklayan hər ziyarətçi üçün Google sizə 1 dollar ödəyəcəyini bildirir.

Veb saytınıza gələnlərin 1% -i reklamları tıklayırsa, onda edəcəksiniz:

1% 30,000 = 300

300 * $ 1 = 300 $

Adsense (və ya hər hansı digər reklam şəbəkəsi) vasitəsi ilə etdiyiniz pulun miqdarı hansı sənayedə olmağınızdan asılıdır.

Qeyd:

1% Tıkla-Məzənnə, veb saytlarınızı reklamlar üçün optimallaşdırmadığınız təqdirdə əksər saytların reklam üçün əldə etdiyi şeydir.

Sizə 5 dollarlıq əmr təklif edən bir məhsul məhsulu satırsınızsa və ziyarətçilərinizin yalnız 1% -i satın alırsa, burada hər ay nə qədər pul qazanacağınıza baxın:

1% 30,000 = 300

300 * 5 $ = 1500 $

Öz məhsulunuzu 10 dollara satırsınızsa və ziyarətçilərinizin yalnız 1% -i məhsulunuzu satın alırsa, burada nə qədər pul qazanacağınıza baxın:

1% 30,000 = 300

300 * 10 $ = 3000 $

Üç pul qazanma modeli arasındakı fərqi görürsən?

Öz məhsulunuzu satmaq veb saytınıza / blogunuza pul qazanmağa gəldikdə ən yaxşı seçimdir. Tamaşaçı ilə daha çox güvən qurmağa və bütün qazancı saxlamağa imkan verir.

Ümid edirəm bu cavab sizə kömək etdi.


cavab 3:

Bu əsasən asılıdır

  • nəqliyyat mənbələri
  • Trafik aldığınız yerdən coğrafi bölgə
  • Bloqunuzda açar sözlər / məzmun mövzusu
  • Pul qazanmaq üçün hansı üsullardan istifadə edirsiniz
  1. AdsenseAffiliateSponsor MəzmunuKomment TəklifləriLinking Satış və s
  • Trafik mənbələri - trafik mənbəyiniz axtarış motoru deyilsə, e-poçt kampaniyaları və ya buna bənzər bir növ olmasa çox şey etməyəcəksiniz
  • Hədəf auditoriyanız Hindistandırsa, onda təxminən 70-100 $ / MO edəcəksiniz, lakin eyni trafik inkişaf etmiş ölkələrdəndirsə, çox yüksək CPC dərəcəsi alacaqsınız və 500 ilə 1000 $ / MO qədər yüksələ bilərsiniz

3. Google Adwords / Google Adwords’da yüksək səviyyədə təbliğ olunan və yüksək rəqabətə sahib olan şeylər daha çox pul qazandıracaqdır. məs. Pulsuz mallarla müqayisədə ev krediti, Sığorta, Otel sifarişi, Avtomobil kirayəsi, Səhiyyə xidmətləri və s.

4. Yuxarıda göstərilən bütün üsulları birləşdirsəniz, eyni trafikdən qazancınızı iki dəfə / üçdəfəyə artıra bilərsiniz.

Daha maraqlı şeyləri bilmək üçün məni izləyin.


cavab 4:

A2A üçün təşəkkür edirik

Şərhlərdə deyildiyi kimi, dəqiqləşdirmə smetası olmadan dəqiqləşdirmə çox dərəcədə dəyişə bilər. 4 ilə 5 dollar arasında CPM olan bir orta sayt üçün saytınız orta hesabla təmin edildiyi təqdirdə AdSense-dən istifadə edərək $ 120- $ 150 arasında hər hansı bir yer qazanacaqsınız. Bu ziyarətçinin demoqrafiyasından, həmçinin reklamların yerləşdirilməsindən asılı olaraq dəyişə bilər. AdSense əvəzinə digər reklam şəbəkəsini istifadə etsəniz, 30-50 $ aralığına enəcəkdir.


cavab 5:

Trafikiniz ABŞ, İngiltərə, Avstraliyadan gəlirsə adsense istifadə edə bilərsiniz, 30.000 ziyarətçi üçün 60-150 dollar arası pul qazana bilərsiniz. Veb saytınızdakı trafik hindistanlıdırsa, 30-50 dollar arasında pul qazana bilərsiniz. Bunlardan istifadə edə bilərsiniz

Daha çox qazanmaq üçün 5 ən yüksək ödənişli reklam şəbəkəsi.

İstifadə edə bilərsən

URL qısaldılmış veb saytlar

URL-i qısaltmaq üçün ödəyir.

İstifadə edə bilərsən

PPD (yüklənmə üçün ödəyin) veb saytları

pul qazanmaq. Bunu yoxla

Veb saytından pul qazanmağın 5 yolu.


cavab 6:

Bu tamamilə saytınızdakı məzmun növündən asılıdır, demoqrafik auditoriyadır və haradan olduqları.

Eyni zamanda, pul qazanma metodunuzun nə olduğundan da asılıdır. Yalnız Google Adsense ilə işləyirdiniz və ümumi bir auditoriya saytı olsaydı, yəqin ki, çox pul qazanmazsınız.

Bununla birlikdə, izləyicilərinizin alış rejimində olduğunuz və satın almağa çalışdığınız bir blog araşdırma saytınız olsaydı, trafik dəyəri daha yüksək olardı.

Diqqət etməli başqa bir şey, reklam yerləşdirmələrinizin harada və necə olacağıdır.

Bunların hamısı bloqunuzun və trafikin nə qədər dəyərli ola biləcəyini öyrənməyə çalışarkən nəzərə alınmalıdır.